Siirry pääsisältöön

MT

Se on sitten loppu kipupolin kanssa. Lääkärin kanssa meni sukset lopullisesti ristiin. Ja hyvä näin. Enpä vielä tommoseen pyryharakkaan ole törmännytkään. Minähän olen kuulemma itse pilannut vointini koska olen narkkari ja teen itsenäisiä päätöksiäkin kaiken lisäksi. Eikö ohjeissakin mainita että jos jokin lääke ei sovi se pitää lopettaa? Ja Voxraa saan kuulemma hakea sitten psykiatrilta. Tarjolla oli vanhat huonoksi koetut Lyrica, Gabrion ja Cymbalta jne pitkä lista. En huolinut. Ai niin. Olen myös valehtelija. AHA HA. Liar liar.. Mulla kun ei ole 2 cm lyhyempi vasen jalka vaikka se on todettu jo aikoja sitten ja mulla EI ole yliliikkuvat nivelet eikä sijoiltaan menoja vaikka niitä on Jorvissa paikattu ja tästä on mustaa valkoisella. Melkeen itkin kun ajoin uimahallille. Onneksi mun omalääkäri pelastaa mut. Se luottaa minuun ja huomenna on NEURON POLI käynti. Vaihdoin jo pois koko Kipupolin tänään peruutin ajat.

 Lisäks tää kipulääkäri käski tuoda hänelle mun itte ostamat toisen lääkärin määräämät lääkkeet etten vaan käytä niitä. Ja mitätöi lääkelistalta toisen lääkärin kirjottamat lääkkeet. Laitonta??? Omaan käyttöön olis huolinut? En ole tuommoisesta menetelmästä kuullutkaan. Yleensä lääkkeet kehoitetaan viemään apteekkiin. Minä kysyisin paremmin tietävältä...

Kipulääkäri oli sitä mieltä, että mun kudosvaurioihin ei enää lääkkeet auta. Hetkinen, eiks aavesärkyjäkin hoideta? Ja että olen itse pilannut kipukynnykseni syömällä liikaa opioideja. En oo syöny muita kuin hänen määräämänsä pitkäaikaiset Tramalit, jotka ei auta mitään. Ja mun kipukynnys on kyl tapissaan. Voisin kertoa muutaman jutun, mutten jaksa.

HEI ÄLÄ LUOVUTA. Terveiset tsadista. Hyvät vai huonot uutiset ensin. Neuro kuunteli kipupolin sanelun . Tulihan se sieltä. Pskiatrin konsultaatio ja tapaaminen. Hyvät uutiset on että nyt mun EDS otettiin tosissaan ja saan lähetteen FYSIATRILLE. Lisäksi tehdään kokeet erinäisistä jutuista joista lääkäri kiinnostuikin kovasti. Liittyy tähän mun perustautiin eli IBMään. Voidaan aloittaa Trexan. Ilman kipupolin sotkuja olisin jo voinut aloittaa Voxrankin... Nyt se menee psykan kautta. Aiemmin tuon olisi voinut kirjoittaaTK lääkäri. Ei kipuun mitään lisää. Burana 600mg rules. Mutta olen silti hyvillä mielin. Vaikka olikin mieskandi eikä edes komee mut symppis.

Ja ihmetteli kovasti, että miksei kukaan oo tehny mtn kun mun vasen jalka on 2cm lyhyempi😂 Ei se ihme jos selkää särkee.

EDSissä niskan retkahdus voi aiheuttaa neliraajahalvauksen, joten käytän kauluria nyt ainakin ajaessa. Kerran jo kävi pieni whiplash ja koko vasen käsi kihelmöi pitkään. No. Niska vihottelee sillon tällön mut onneksi mun kudosvauriotkin nyt tutkitaan.

ANTISYNTETAASITUTKIMUS tehdään kun sitä hoidetaan reumalääkkeillä, et jos se on sitä saan oikeat lääkkeet vihdoinkin!!!

MUUTEN HUOM! Potilastietojen piilotus lääkäriltä omassa kannassa ei auta enää. Ne kuuntelee muiden sanelut vaikka olis eri sairaala.

Juha Ikonen Muutamia tapauksia on täällä päin joissa joku lääkäri on alkanut kyykyttämään pitkäaikais sairasta oikeen kunnolla...Ja kun lopulta onkin mukana ihminen joka tuntee potilaslait ja ymmärtää millain oikea kuntouttava hoito rakentuu potilaan ympärille...On lääkärin käytös muuttunut täydellisesti ja väitti kaiken olevan vain puhdasta väärinkäsitystä  Hoitotilanteesi voit myös nauhoittaa ja kerrot syyksi sen että voit kotona rauhassa uudelleen miettiä mistä puhuttiin ja mistä...Tällä keinolla lääkäreiden törkeimmät hyökkäykset myös rauhoittuu koska jää todisteet kaikesta 

Kommentit

  1. Dah, aikoinani sain täkäläisellä kipupolilla kohtelun josta ei jäänyt kovin hyvä maku. Koko ajan kyseenalaistettiin kivut ja kun sitten Cymbaltat, Lyricat ja muut osoittautuivat sellaisiksi ettei niistä ollut apua, niin passitettiin psykiatriselle.
    Siellä taasen todettiin että "jahas, kipupoli on nostanut kätensä pystyyn kun ne lähetti sut tänne" ja niinpä käynti jäi kahteen kertaan jonka jälkeen siirryin kuntoutuspolin asiakkaaksi. Hoitosuhde on nyttemmin päättynyt mutta onneksi on omalääkäri ja yllättävää kyllä, myös Kelan riveistä yksi joka on tavannut mut ja sanonut että hei, sä olet ihan oikeasti kipee.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Harva meistä on rautaa.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Loput roippeet ja jatkuu Facebookissa

SYYSKUU 1.9. Masala TK Varpaan kynnen hoito 2.9. Kikalla 4.9. lääkäri soittaa 5.9. Jouduin sairaalaan ambulanssilla 11.9. Sairaalasta pois. Sain kalium-lisää ja estolääkkeen. Sekä uuden puhalluspullon astmaa varten patruunalla, piiput pois 13.9.-14.9. En saanut sydän ultraa, enkä vielä halua tilata kotipalvelua (kallis) kun Uffe on kuitenkin samassa taloudessa. 18.9. Mammografia Kirkkonummella, peruutin Jorvin mammografian. 19.9. Kaaduin, Uffe sai ylös ja lekuri soitti et kardiologi näkemättä minua tuskin uskoo mun sydämessä olevan mitään vikaa. Ilman sitä ultraakin. 27.9. Kultajousi-iltamat. Elise saa hienon nimiäislahjan. 29.9. UFFEN synttäri 64. LOKAKUU Neuro soittaa. FYSIO alkoi uudelleen. 5.10. Psykiatri Matinkylä. Ihana. Antoi hoitaja käyntikorttinsa. Aloitin uuden lääkkeen alkaa Be... jos ei auta niin fluo

Piipaa

Olen nyt matkustanut ambulanssilla enemmän kuin junalla. On ollut suihkuavaa valtimoverenvuotoa päästä. Viimeks meni verenpaine niin alas kuin 55/32. Voitte kuvitella että tajuttomana mua on retuutettu. En muista kaikkea mutta hirveästi on ollut sairaalajaksoja ja keuhkokuumeita. Lämpö pompsahtaa tonne yli 40 astetta. Sen verran viimeks tajusin et ne laitto piipaan päälle ja ohitteli hirveesti niin et keikuin ja sit olin tarkkailussa yön en muista yhtään mitään. Sain estolääkityksen ja kaliumlisää. Ja nesteenpoistolääkityksen. Nyt olen menossa mm. sydämen ultraan. On keuhkojen TT ja spirometri ja joku funktiotutkimus ja sitten oli joku kumma nimi implikaattori tai inkvisiittori mutta en muista, oli mammografiat ym. Eilen muuten sattui hassu tapaus. Noniin eilen keikahdin taas kumoon just kun ukko lähti sienimetsään ja yritin sitten vetää itseäni käsisuihkusta ylös niin painoin siitä mistä tulee vettä ja kastelin itseni ja sitten raahauduin makkariin. Odottelin siinä kun en millään

Kooma

Jotkut ehkä tietää, miksi hävisin pois pitkäksi aikaa näiltä huudeilta. Vedin överit ja minulla oli keuhkokuum e, joten jopa Medihelin maayksikkö saapui paikalle, kun menin tajuttomaksi enkä enää hengittänyt. Täällä oli ollut jengiä kuin pipoa eli 6 ihmistä hääri mun ympäri ennen kuin lähdettiin. Olin saanut naloksiiniiruiskeita ja jotain muuta. Serppi oli 200 ja kuume 39,7. Teholla joku lekuri välillä kävi heiluttelemassa sormia mun naaman edessä ja kyseli, montako sormee. Mikä maa mikä valuutta? Jne. Kun tulin kotiin löysin vielä lattialta niitä muovikappaleita, joita on sydäntahdistimien päällä. Heräsin teholta piuhoissa ja happimaskeissa ja jouduin osastolle ja psykiatrille . Kai ne oli mahahuuhtelunkin tehny. En ole varma, kun olin tajuton. Koko kesän ramppasin lekurilla valittamassa huonoa oloa ja CRP oli 50, mutta lekuri sanoi, että läski nostaa serppiä.  Sen jälkeen olen kaatunut kahdesti ja saanut päävamman. Toisen kerran lanssilla sairaalaan polttamaan valtimoverenvuo